Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Projekt "Znak třídy" a čtvercová síť
Olšovská, Petra ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Bomerová, Eva (oponent)
Diplomová práce vychází z konstruktivistického přístupu k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ, opírá se o zasazení geometrického učiva do čtvercové sítě a sleduje, do jaké míry jsou žáci schopni využít zkušeností se čtvercovou sítí v rámci projektové metody. Za tímto účelem byly sledovány dvě skupiny žáků ve věku 10 - 11 let, experimentální a kontrolní skupina. Práce s experimentální skupinou byla zasazena do dvou týdnů.
Rozvíjení matematických znalostí a dovedností ve volnočasových aktivitách
Bartlová, Helena ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Práce je zaměřena na rozvíjení matematických znalostí a dovedností ve volnočasových ak- tivitách. Teoretická část práce je věnována volnému času, pedagogice volného času, výcho- vě mimo vyučování - jejím obsahu, funkcím a požadavkům na realizaci výchovy mimo vyučování. Dále je tato část práce věnována problematice motivace a jejímu využití ve volnočasových aktivitách, zabývám se v ní i rozvíjení matematických poznatků v rámci volnočasových aktivit. Na základě uvedených informací a vlastních zkušeností jsem vytvořila a zde uvedla zásady pro přípravu volnočasových aktivit, které rozvíjejí matematické znalosti a dovednosti. Následuje sbírka aktivit vhodných pro volný čas, které rozvíjejí poznatky z geometrie, aritmetiky, algebry, logické myšlení či geometrickou představivost. Sbírka ob- sahuje aktivity vhodné pro odpočinkovou, rekreační i zájmovou činnost. V praktické části je zařazena případová studie aktivity " Aplikace na textil", která se věnuje upevňování a rozvíjení poznatků o osové souměrnosti v rámci volnočasového kroužku šití. Případová studie ověřovala, zda účastníci při této aktivitě rozvíjí poznatky o osové sou- měrnosti, zda aktivita respektuje požadavky na...
Projekt "Znak třídy" a čtvercová síť
Olšovská, Petra ; Kaslová, Michaela (vedoucí práce) ; Bomerová, Eva (oponent)
Diplomová práce vychází z konstruktivistického přístupu k vyučování matematice na 1. stupni ZŠ, opírá se o zasazení geometrického učiva do čtvercové sítě a sleduje, do jaké míry jsou žáci schopni využít zkušeností se čtvercovou sítí v rámci projektové metody. Za tímto účelem byly sledovány dvě skupiny žáků ve věku 10 - 11 let, experimentální a kontrolní skupina. Práce s experimentální skupinou byla zasazena do dvou týdnů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.